Zalaszám ASP központ
 
ASP alkalmazások

Felkészülve a 2014. évi államháztartási számviteli változásokra

2012. május 24.

OrganP rendszer felhasználóinak hagyományos éves szakmai konzultációja a BGF Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg Infocentrumában került megrendezésre. A számos új fejlesztés ismertetése mellett, a konzultáció jelentőségét az államháztartás számvitelének változására történő minél alaposabb felkészülés igénye adta.

A rendezvényt dr. Szász Péter ügyvezető igazgató nyitotta meg. A megnyitót követően a Zalaszám Informatika szakemberei tájékoztatták a résztvevőket az új fejlesztésekről. Bemutatásra került a Költségvetés tervezés modul, az Személyi juttatások kötelezettség vállalásának nyilvántartása, az Étkezési modul és a vonalkóddal támogatott nyilvántartás, leltározás.

A Tömböly Lilla vezető tanácsadó által ismertetett Költségvetés tervezés modulról megtudhattuk, hogy használatával az eredeti és módosított előirányzatok részletes, több dimenziós tervezését valósíthatjuk meg, valamint a feladat alapú és a bázis alapú tervezést is támogatja. Kimutatásai a tervtárgyalások lebonyolításához, a költségvetési előterjesztés és rendelet elkészítéséhez biztosítanak részletes információkat.
A Személyi juttatások analitikájával összefüggésben Horváth Norbert projektvezető bemutatta a személyi juttatások kötelezettség vállalás nyilvántartását, mely a 2014-es számviteli változások közeledtével egyre nagyobb jelentőséggel bír.
Tompa Mihály vezető fejlesztő Étkezési modulról szóló előadásában elmondta, hogy segítségével - az évfolyamok, osztályok, étkezők, a kedvezmény típusok törzsadatai alapján, főzési naptár összeállításával – elkészíthetők a rendelések. A csoportos számlázás funkción keresztül az étkezéshez kapcsolódó számlák nyomtathatók, a pénzügyi teljesítések nyomon követhetők az OrganP Pénzügyi moduljában.

Nagy várakozás előzte meg Farkas Zoltánné tanácsadó előadását, mely az államháztartás számvitelének 2014-es változásával összefüggő jogszabály követési feladatokat részletezte. Szenecsár Krisztina vezető fejlesztő a hamarosan telepítésre kerülő változásokat foglalta össze.

A szünet lehetőséget nyújtott a résztvevőknek a kötetlen szakmai tapasztalatcserére. A szakmai nap délutáni programja keretében a feltett kérdésekre - az előadók mellett - Büki Eszter Help Desk csoportvezető és Varga János projektvezető válaszoltak.

 

:: Vissza ::
Kérje rendszerbemutatónkat
Előre egyeztetett időpontban és helyen, munkatársaink részletesen bemutatják alkalmazásainkat.
Kérdése van?
Szakértőink válaszolnak
 
Zalaszám Informatika